למד עוד על העבודה שלנו
סינון על פי
שמעתם את המונח GEO (Generative Engine Optimization) נזרק לאוויר לאחרונה? אולי הנהנתם בהסכמה, אבל בפנים תהיתם "מה לעזאזל זה אומר?". אתם לא לבד. עולם החיפוש עובר את השינוי הגדול ביותר
ה-SEO (אופטימיזציה למנועי חיפוש) עובר כיום את השינוי המשמעותי ביותר שלו מזה כמעט שני עשורים. בעוד שבעבר המטרה הייתה להופיע כ"לינק כחול" ראשון בגוגל, כיום המשתמשים נודדים לפלטפורמות כמו ChatGPT,
בעידן שבו חיפושים הופכים לשיחה טבעית מול כלי בינה מלאכותית, עולה שאלה פשוטה: איך הופכים את התכנים שלנו לגלויים ונבחרים בתוך התשובות שה־LLM (מודלים גדולים לשפה) מספקים? שילוב חכם בין
Generative Engine Optimization (או בקיצור GEO) הופך להיות אחד הנושאים החמים ביותר בעולם השיווק הדיגיטלי. הסיבה לכך ברורה: האופן שבו אנשים מחפשים מידע ברשת משתנה במהירות. יותר ויותר חיפושים עוברים
אם אתם עוקבים אחרי אנשי מקצוע בתחום ה-SEO ברשתות החברתיות, בוודאי שמתם לב למבול של ראשי תיבות חדשים שמנסים להגדיר מחדש את התחום: GEO (Generative Engine Optimization), AEO (Answer Engine
בשנים האחרונות מתרחש שינוי דרמטי באופן שבו אנשים מחפשים מידע באינטרנט. אם בעבר היינו פונים כמעט אוטומטית לגוגל כדי לקבל תשובה לכל שאלה, כיום יותר ויותר משתמשים מעדיפים לפנות לכלים
מבוא: הגבול החדש של הנראות הדיגיטלית שאלה: מדוע קידום אורגני במנועי חיפוש מבוססי AI הוא השינוי הגדול ביותר בשיווק הדיגיטלי כיום? התשובה טמונה בשינוי יסודי באופן שבו אנו צורכים מידע.
חלק 1: מבוא – שחר עידן ה'שאלה' 1.1 שינוי הפרדיגמה מ'חיפוש' ל'שאלה' נוף המידע הדיגיטלי עובר את השינוי המשמעותי ביותר שלו מזה דור. זהו אינו עדכון הדרגתי, אלא הגדרה מחודשת