למד עוד על העבודה שלנו
סינון על פי
האם יצא לכם לאחרונה לפתוח את הדו"חות החודשיים, לראות שאתם עדיין מדורגים במקומות הראשונים בגוגל בביטויים החזקים והחשובים שלכם, אבל הגרף של הטראפיק (התנועה לאתר) מצביע כלפי מטה בצורה עקבית?
קידום במנועי חיפוש AI דורש מכם לבנות מותג מוכר, ליצור תוכן איכותי ולבצע אופטימיזציה טכנית. אלה שלושת העולמות בגדול בעבודת ה-GEO. בכל אחד מהעולמות האלה יש טכניקות שצריך לדבוק בהם
בשנים האחרונות, תופעת הפודקאסטים בישראל הופכת לפופולרית במיוחד. אנו עדים לפודקאסטים רבים בתחומים מגוונים, אשר נהיים דרך מרכזית לאנשים רבים לצרוך תוכן.ב־VEEDDA אנחנו נותנים שירות של קידום ושיווק פודקאסטים ביוטיוב
האם עצרתם פעם רגע, לקחתם את הטלפון, וביקשתם מ-ChatGPT, מ-Claude או מ-Gemini המלצה על השירות שאתם עצמכם מספקים? אני לא מדבר על חיפוש בגוגל שמניב עשרה קישורים כחולים. אני מדבר
האתגר הגדול ביותר של מטפלים, פסיכולוגים ונותני שירותים בתחום הייעוץ הוא לא הטיפול עצמו – אלא היכולת לייצר זרם יציב וקבוע של מתעניינים שמוביל קליניקה מלאה. הרבה מטפלים מסתמכים על
אנחנו עומדים בפתחו של השינוי המבני המשמעותי ביותר בכלכלת האינטרנט מאז שגוגל נכנסה לחיינו בסוף שנות ה-90. תחשבו על זה רגע: עד היום, "חיפוש" היה תהליך אקטיבי – הקלדתם שאלה,
הרגע שבו הלקוח שלכם הפסיק לחפש והתחיל לשאול דמיינו את הרגע הזה: השעה שבע בערב. הלקוח האידיאלי שלכם, נקרא לו רועי, יושב בסלון. המכונה הישנה שלו שבקה חיים הבוקר, והוא
בשנים האחרונות חלו שינויים עמוקים באופן שבו אנשים מחפשים מידע ברשת. במקום להסתפק ברשימות של לינקים, צרכנים מצפים לקבל תשובה מלאה, מסודרת וברורה — כזו שמסבירה, מסכמת ומציעה מידע שימושי
עולם השיווק ביוטיוב הפך לאחד הכלים המרכזיים בקידום תוכן ובניית קהלים. בעלי פודקאסטים וערוצים רבים רוצים להגיע עם התוכן שלהם לקהל גדול יותר אבל לא יודעים איך. אנחנו רואים פודקאסטים
המהפכה השקטה – מחיפוש אקטיבי לסינתזה של תשובות הנוף הדיגיטלי עובר בימים אלו את הטלטלה המשמעותית ביותר מאז הופעת מנוע החיפוש של גוגל בסוף שנות התשעים. אנו עדים למעבר פרדיגמטי