האתגר הגדול ביותר של מטפלים, פסיכולוגים ונותני שירותים בתחום הייעוץ הוא לא הטיפול עצמו – אלא היכולת לייצר זרם יציב וקבוע של מתעניינים שמוביל קליניקה מלאה. הרבה מטפלים מסתמכים על "פה לאוזן", אבל מה קורה כשזה לא מספיק? או כשזה איטי מדי? איך מתחילים כשאין עדיין כמות גדולה לפה לאוזן?
בפוסט הזה נצלול למקרה בוחן של לקוח שלנו – פסיכולוג מקצועי – ונראה איך בנינו עבורו מערך קידום ממומן בגוגל שמזרים לו מדי חודש לקוחות "חמים" ואיכותיים, בעלות רכישה נמוכה במיוחד.
רוצים לדעת למה הפסיכולוג שעבד איתנו משלם רק 120 ש"ח לליד ואיך גם אתם יכולים? (צילום מסך בהמשך הפוסט)
האסטרטגיה: לא רודפים אחרי ביטוי פסיכולוגים רגילים
הטעות של רוב המפרסמים היא ללכת על ביטויים כלליים ויקרים כמו "פסיכולוג במרכז". אנחנו נקטנו בגישה אחרת לגמרי שנקראת מיקוד בכאב.
כפי שניתן לראות בצילום המסך מהחשבון של הלקוח, לא בנינו קמפיין אחד כללי, אלא פילחנו את השירותים שלו לנישות מדויקות מאוד שבהן יש ללקוח פוטנציאלי צורך דחוף בפתרון:
- פחד קהל
- פסיכולוגיה של הספורט
- חרדת בחינות
- פסיכולוגיה של אומנים
כשאדם מחפש בגוגל "טיפול בחרדת בחינות", הוא לא סתם מתעניין – הוא לקוח "חם" שמחפש פתרון כאן ועכשיו. ומכוון שהפסיכולוג שלנו מתמחה בתחומים האלה יש פה חיבור מעולה.
התוצאות: המספרים מדברים בעד עצמם
בואו נסתכל על הנתונים היבשים מתוך 30 הימים האחרונים בקמפיין:
כפי שאתם רואים בטבלה, הנתונים מראים יעילות יוצאת דופן:
- איכות הלידים: הלקוח קיבל בחודש האחרון 7 פניות איכותיות מאנשים שחיפשו בדיוק את ההתמחות שלו.
- עלות לליד (CPL): העלות הממוצעת לפנייה עומדת על 121.94 ש"ח בלבד. בחלק מהקמפיינים, כמו "פסיכולוגיה של הספורט", העלות אפילו ירדה ל-111 ש"ח.
הלקוח הזה מצליח לסגור לפחות חצי מהפונים וזה בדיוק הגדילה החודשית שהוא רוצה.
החזר השקעה (ROI) שאי אפשר להתווכח איתו
כאן הקסם קורה. בואו נעשה חישוב פשוט: אם עלות גיוס מטופל חדש היא כ-120 ש"ח, ומחיר פגישה אצל פסיכולוג נע בדרך כלל סביב ה-350 ש"ח עד 500 ש"ח (ולעיתים יותר) – המשמעות היא שכבר בפגישה הראשונה, הלקוח שלנו כיסה את הוצאות הפרסום ונשאר עם רווח שיכול להגיע לעשרות אלפי שקלים למטופל, בהתאם לתקופה שהמטופל נשאר.
כלומר, השקעה חד פעמית של 120 ש"ח מניבה הכנסה של עשרות אלפי שקלים לאורך זמן (Life Time Value)
כל זה בהשקעה ממוצעת של סה״כ 800 ש״ח לחודש, שכאמור מכסה את עצמה בגדול.
למה שיטת השיווק למטפלים שלנו מצליחה לו? (ולמה זה יצליח גם לכם)
ההצלחה הזו לא מקרית. היא נובעת מניהול קמפיין שכולל:
- מחקר מילות מפתח מדויק: אנחנו לא מבזבזים תקציב על קליקים לא רלוונטיים.
- דפי נחיתה/מודעות מותאמות: מי שמחפש "פחד קהל" רואה מודעה שמדברת על פחד קהל, לא על פסיכולוגיה כללית.
- אופטימיזציה מתמדת: אנחנו כל הזמן עם היד על הדופק כדי להוזיל את העלויות (כמו שרואים בעלות הקליק הנמוכה – כ-4.7 ש"ח בממוצע).
אתם מטפלים ורוצים למלא את היומן בלקוחות מדויקים?
אם אתם נותני שירות, מטפלים או יועצים, ואתם רוצים להפסיק לרדוף אחרי לקוחות ולהתחיל לקבל פניות מאנשים שמחפשים בדיוק את מה שיש לכם להציע – אנחנו יודעים איך לעשות את זה.
אנחנו לא רק "מקימים קמפיין", אנחנו בונים מנגנון שמחזיר את ההשקעה שלו מהרגע הראשון.
השאירו פרטים בטופס באתר ונבנה יחד את אסטרטגיית הצמיחה שלכם.