קידום עסקים במנועי בינה מלאכותית

קידום במנועי חיפוש AI דורש מכם לבנות מותג מוכר, ליצור תוכן איכותי ולבצע אופטימיזציה טכנית. אלה שלושת העולמות בגדול בעבודת ה-GEO. בכל אחד מהעולמות האלה יש טכניקות שצריך לדבוק בהם כדי להצליח. הבסיס להבנת הטכניקות של קידום במנועי בינה מלאכותית הוא ההפנמה שאנשים כבר לא מחפשים לפי מילות מפתח אלא לפי שאלות ושיחה טבעית.

קידום במנועי בינה מלאכותית

בעידן החדש של קידום אתרים במנועי בינה מלאכותית, אנחנו כבר לא מתחרים על מקום בתוצאות החיפוש, אלא על היכולת להופיע כחלק מתשובה שה-AI בוחר לתת לשאילתות שנשלחות אליו. אנחנו עושים את זה בעזרת ביקורות חיוביות על העסק שמופיעות ברשת, כמה שיותר אזכורים לשם החברה שלכם, ועקביות במידע לגבי העסק. היבט חשוב ונוסף בעולם הקידום במנועי AI הוא יצירת דפי שאלות ותשובות איכותיים.

קידום במנועי בינה מלאכותית

אם בעבר יכלתם להשיג תנועה איכותית עם בלוג שיכל להיות אפילו אנונימי, כיום הזהות שלכם קריטית להצלחה במנועי AI. מנועי הבינה מחפשים לדעת שאתם מותג מוכר וכך יעלה הסיכוי שהם ימליצו עליכם.

קידום במנועי AI

לא מספיק רק להיות מוכר, חשוב גם שאנשים ומנועי ה-AI יבינו שאתם מומחים לתחום שבו אתם עוסקים. הציבור, וגם מנועי ה-AI מבינים את זה בעזרת תוכן איכותי.

קידום במנועי בינה מלאכותית

כאשר אנחנו עושים קידום במנועי בינה מלאכותית אנחנו מסתכלים כיום על מדדי הצלחה ממה שהסתכלנו בעבר. אם בעבר מדדנו דירוגים בתוצאות החיפוש, כיום אנחנו מודדים את כמות האזכורים במנועי AI השונים כגון צ'אט GPT, ג'מיני, פרפלקסיטי וכו'.

קידום במנועי בינה מלאכותית

אחד השינויים המשמעותיים שעולם הקידום האורגני עובר הוא מהפוקוס על יצירת תוכן איכותי שפעם היה העיקר, ליצירת תוכן איכותי ואמין. כלומר לא מספיק רק שהתוכן יהיה מקצועי, חשוב לדעת למה מי שכותב אותו הוא אוטוריטה שכדאי להקשיב לה. התוכן שאנחנו כותבים צריך להיות מסודר בצורה ברורה וקריאה כדי שה-AI ירצה לסרוק את התוכן שלכם. אנשים חושבים שה-AI ימליץ על המאמר או האתר הכי טוב, אבל זה לא מדויק. אם יש תכנים טובים שמסוגננים נורא או מבחינה טכנית האתר לא עובד טוב, הצ'אט לרוב לא ימליץ על התכנים הללו. תעשו את העבודה לצ'אט קלה, והוא יפרגן לכם בחזרה.

אם אתם רוצים לעשות קידום אורגני מקומי בצ'אט GPT ומנועי AI אחרים, חשוב מאוד שיהיה לכם חשבון פרופיל גוגל פעיל ומפורט, ביקורות באתרים של בעלי מקצוע (כולל קבוצות פייסבוק שהצ'אט לעיתים מסתמך עליהם). אנחנו רואים מלקוחות שלנו שאזכורים שלכם באתרים כמו EASY, שיפוצים פלוס, מדרג ואתרים דומים משפיעים מאוד על הצ'אט.

רוצים לבחון מה פוטנציאל הקידום של העסק שלכם במנועי בינה מלאכותית? שלחו לנו הודעה ונכין לכם דו"ח מפורט הנוגע לעסק שלכם.

מוזמנים לצפות בפרק שבו המנכ"ל שלנו, ליאור לוין, מדבר בפודקאסט הציפור על קידום במנועי בינה מלאכותית:

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *